Одржан Курс ПРОДАЈА И МАРКЕТИНГ ЗА БУДУЋНОСТ
ПРОДАЈА И МАРКЕТИНГ – ТЕМЕ КОЈЕ СУ ОКУПИЛЕ ПРОИЗВОЂАЧЕ РЕГИОНА
Реализовали смо још један успешан специјалистички курс намењен сектору воћа и поврћа, овог пута на тему „Продаја и маркетинг за будућност”.
Курс је окупио 36 полазника из 30 компанија. Произвођачима из Србије – 19 компанија, прикључило се и 11 компанија из Северне Македоније, Босне и Херцеговине и Хрватске.
Произвођачи воћа и поврћа су се почетком кризе изазване Цовидом 19 суочили са повећаном тражњом својих производа, али кроз нове продајне канале, највише онлине, што је захтевало промену у дотадашњем начину пословања, посебно у областима комуникације, промоције и дистрибуције.
Због тога је Курс осмишљен тако да полазницима помогне у унапређењу маркетинга, видљивости и препознатљивости њихових производа, ефикаснијој дистрибуцији, смањењу трошкова и повећању продаје.
Током три дана представници компанија су кроз интерактивна предавања и примере из праксе добили савремена знања из дигиталног маркетинга, техника истраживања тржишта, паковања свежег и прерађеног воћа и поврћа, декларисања, логистике, продаје као и доступним изворима финансирања, што је код свих учесника изазвало велико интересовање.
Једна од учесница курса, Сузана Димитриевска, власница фирме “Липа”, председница Македонске Асоцијације пољопривредних задруга и једна од пионира органске производње у Северној Македонији, потврдила је да им пуно значе овакве едукације, али и разговори са колегама из суседних земаља.
“Земље југозападног Балкана имају квалитетне произвођаче воћа и поврћа којима углавном треба иста врста помоћи да би били конкурентнији. Зато се добро разумемо и размењујемо искуства. Искрено сам одушевљена курсом, пуно тога смо научили и чули конкретна искуства предавача. Сада ми је потпуно јасно на чему треба да радимо у области дигиталног маректинга и продаје”, рекла је гдја. Димитриевска.
Поносни смо што је Курс, поред тренсфера знања, успео да повеже компаније из региона и омогућио почетак пословне сарадње између компанија учесница.
Кроз предавања, примере добре праксе и интерактивну дискусију, обрадјене су следеће теме (кликом на линк погледајте презентације и фотографије):
- Канали дигиталног маркетинга / Е-комерц, тренд или будућност , Цвијета Радовић, МЕДИА ЛАЈФ
- Стратегија онлине маркетинга / Наступ на друштвеним мрежама, Цвијета Радовић. МЕДИЈА ЛАЈФ
- Технике истраживања тржишта / Google аналитика i Google алати, Зорица Томић, Ringier Axel Springer
- Е продаја, (искуства, примери из праксе…), Јелена Поповић Бујић, Iceberg Salat Centar
- Савремена технологија паковања и чувања свежег јагодичастог воћа, проф. др Јасминка Миливојевић, Универзитет у Београду, Пољопривредни факултет
- Дизајн и амбалажа воћа и поврћа – утицај на препознатљивост и продају, Владимир Доби, BIPS
- Декларисање хране, Богдан Младеновић, Универзитет у Београду – Пољопривредни факултет
- Дистибуција – изазови логистике, Бојана Кувељић, AWT International
- Како продати – иновативна амбалажа, пласман на локалном, регионалним и интернационалним тржиштима, Алекса Миловановић(DIS), Мирољуб Јовановић(Fruct Company), Душан Танасковић (MTM Sirela)
- Облици удруживања и извори финансирања, Александар Анђелковић, Plan Agrar
ПОГЛЕДАЈТЕ ФОТОГРАФИЈЕ са панела и обилазака Краљевске винарије, Цркве светог Ђорђа и Маузолеја краљевске породице Карађорђевић, и летње резиденције краља Петра.