Održan Kurs PRODAJA I MARKETING ZA BUDUĆNOST

Facebook Instagram Google+ Twitter

PRODAJA I MARKETING – TEME KOJE SU OKUPILE PROIZVOĐAČE REGIONA

 

Realizovali smo još jedan uspešan specijalistički kurs namenjen sektoru voća i povrća, ovog puta na temu „Prodaja i marketing za budućnost”.

Kurs je okupio 36 polaznika iz 30 kompanija. Proizvođačima iz Srbije – 19 kompanija, priključilo se i 11 kompanija iz Severne Makedonije, Bosne i Hercegovine i Hrvatske.

 

Proizvođači voća i povrća su se početkom krize izazvane Covidom 19 suočili sa povećanom tražnjom svojih proizvoda, ali kroz nove prodajne kanale, najviše online, što je zahtevalo promenu u dotadašnjem načinu poslovanja, posebno u oblastima komunikacije, promocije i distribucije.

Zbog toga je Kurs osmišljen tako da polaznicima pomogne u unapređenju marketinga, vidljivosti i prepoznatljivosti njihovih proizvoda, efikasnijoj distribuciji, smanjenju troškova i povećanju prodaje.

Tokom tri dana predstavnici kompanija su kroz interaktivna predavanja i primere iz prakse dobili savremena znanja iz digitalnog marketinga, tehnika istraživanja tržišta, pakovanja svežeg i prerađenog voća i povrća, deklarisanja, logistike, prodaje kao i dostupnim izvorima finansiranja, što je kod svih učesnika izazvalo veliko interesovanje.

Jedna od učesnica kursa, Suzana Dimitrievska, vlasnica firme “Lipa”, predsednica Makedonske Asocijacije poljoprivrednih zadruga i jedna od pionira organske proizvodnje u Severnoj Makedoniji, potvrdila je da im puno znače ovakve edukacije, ali i razgovori sa kolegama iz susednih zemalja.

“Zemlje jugozapadnog Balkana imaju kvalitetne proizvođače voća i povrća kojima uglavnom treba ista vrsta pomoći da bi bili konkurentniji. Zato se dobro razumemo i razmenjujemo iskustva. Iskreno sam oduševljena kursom, puno toga smo naučili i čuli konkretna iskustva predavača. Sada mi je potpuno jasno na čemu treba da radimo u oblasti digitalnog marektinga i prodaje”, rekla je gdja. Dimitrievska.

Ponosni smo što je Kurs, pored trensfera znanja, uspeo da poveže kompanije iz regiona i omogućio početak poslovne saradnje između kompanija učesnica.

 

Kroz predavanja, primere dobre prakse i interaktivnu diskusiju, obradjene su sledeće teme (klikom na link pogledajte prezentacije i fotografije):

 

 

POGLEDAJTE FOTOGRAFIJE sa panela i obilazaka Kraljevske vinarije, Crkve svetog Đorđa i Mauzoleja kraljevske porodice Karađorđević, i letnje rezidencije kralja Petra.