POZIV za učešće na kursu „SAVREMENI SISTEMI ZAŠTITE I DIGITALNA REŠENJA U POLJOPRIVREDI”

Uz podršku regionalnog USAID EDGE Projekta kreirali smo specijalistički kurs koji će se održati

od 03. do 05. aprila 2024. u Gruži, hotel Ravni Gaj

Kurs je namenjen svima onima koji se bave komercijalnom proizvodnjom, skladištenjem, preradom i prodajom voća, a koji žele da unaprede svoja znanja u ovim oblastima.

Pored učesnika iz Srbije, Kursu prisustvuju i 23 kompanije iz Severne Makedonije (AD Agrolozar-vinarija Dalvina,DTU Lipa, KIM Negotino, AERUS – Probištip, LK RASPBERRI, HEJZL1-Skoplje, EKOVITA, Fruktana-Štip… ).

Predavači su profesori Poljoprivrednog fakulteta – Univerziteta u Beogradu, i uspešni privrednici sa višegodišnjim iskustvom u praksi.

Učesnicima će se kroz interaktivna predavanja, vežbe, konkretne primere iz prakse, organizovane posete objektima, preneti savremena znanja i inovativni pristupi.

Prvi dan Kursa otvara Networking kako bi se učesnici kursa predstavili, prezentovali kompanije iz kojih dolaze i međusobno povezali. Teme predavanja tokom prvog dana su osmišljene tako da učesnicima predstave značaj: savremenih sistema za zaštitu od prirodnih nepogoda i klimatskih promena, zatim integralnu zaštitu u zasadima, praktične primere primene “pametne poljoprivrede”. Digitalni marketing je tema koja privlači posebnu pažnju i učesnicima će je predstaviti stručnjaci iz kompanije “digital2”, zatim će se učesnici upoznati sa savremenim sistemima poslovanja i načinom i uslovima poslovanja trgovinskih lanaca. Poseban segment prvog dana Kursa je priprema učesnika za b2b događaj, korišćenjem platforme za predstavljanje i povezivanje kompanija. Diskusija u kojoj će učestvovati svi predavači i učesnici zatvara prvi dan kursa.

Drugi dan Kursa je predviđen za terenske posete. Na plantaži kompanije “Gruža agrar” održaće se predavanja “na polju”, učesnici će imati priliku da od predavača dobiju odgovore na pitanja, a upoznaće se i sa objektom za čuvanje produkata posle berbe i upravljanjem kvalitetom voća tokom pakovanja i skladištenja. Nakon toga planiran je obilazak još dva objekta, a za sam kraj dana je planirana svečana večera.

Treći dan rezervisan je za b2b dogođaj između kompanija učesnica kursa.

Nakon toga biće održana završna konferencija, tokom koje će učesnici moći da razmene mišljenja, pokrenu teme koje su značajne za njihovo poslovanje i usvoje zaključke koji će se predstaviti Projektu i nadležnim organima obe države kao preporuke za poboljšanje uslova poslovanja u sektoru poljoprivrede.

Cilj Kursa je da saznanja i iskustva polaznicima obezbede efikasniju proizvodnju, smanjenje troškova, povećanje prodaje tj. rast profita, kao i uspostavljanje saradnja između kompanija.

Zahvaljujući USAID EDGE projektu, Kurs za polaznike ima benificiranu cenu.

Opcija 1 – kotizacija za ceo Kurs iznosi 11.000,00 dinara i uključuje materijale za Kurs, sertifikat, ishranu (ručak, kafe pauze, osveženje, svečanu večeru) za sva tri dana, kao i organizovan prevoz za posete izabranim objektima, a učesnici sami nadoknađuju troškove puta, smeštaja i lične troškove tokom trajanja Kursa.

Opcija 2 – kotizacija sa smeštajem za ceo Kursa iznosi 21.000,00 dinara i uključuje smeštaj u jednokrevetnoj sobe (2 noćenja sa doručkom -2 i 3 april), materijale za Kurs, sertifikat, ishranu (ručak, večera, kafe pauze, osveženje, svečanu večeru) za sva tri dana, kao i organizovan prevoz za posete izabranim objektima, a učesnici sami nadoknađuju troškove puta i lične troškove tokom trajanja Kursa.

Opcija 3 – polaznici koji su zainteresovani samo za deo Kursa, mogu se opredeliti da uplate kotizaciju za dan koji izaberu u iznosu od 3.000,00 dinara, koja uključuje materijale za Kurs, ishranu (ručak, kafe pauze, osveženje), odnosno organizovan prevoz za posete izabranim objektima, a sami nadoknađuju troškove puta, smeštaja i lične troškove tokom tog perioda.

Broj učesnika je ograničen na 15.

Pravo prvenstva u prijavljivanju i garantovano mesto na Kursu imaće učesnici koji se prvi prijave i uplate neophodnu naknadu – kotizaciju.

Za prijavu pošaljite mejl na: agronetbeograd@gmail.com sa sledećim podacima:

ime i prezime, firma, pozicija u firmi, e-mail adresa, broj telefona, internet adresa firme, napomenu za koju opciju se prijavljujete ili popunite prijavu klikom na LINK.

Naknada – kotizacija, se uplaćuje na:

AgroNET – Centar za obrazovanje i istraživanja, Beograd – Zemun, Nemanjina 6, PIB: 111121580, račun: 160-0000000534461-06 – Banca Intesa.

Krajnji rok za prijavu (uplatu kotizacije) je 29. mart 2024. godine.

Agenda kursa biće poslata učesnicima tri dana pre početka Kursa.

Za više informacija kontaktirajte nas na e-mail: agronetbeograd@gmail.com , ili telefonom na broj:

+381631064065.Radujemo se Vašem dolasku!